U Erasmus+ projektu Family Business Library: razvoj modula učenja
U Erasmus+ projektu Family Business Library razvili smo module učenja te smo kreirali šest modula koji objašnjavaju potrebe poduzetništva i pokretanja posla.
Naslovi modula su sljedeći:
- Modul 1: Pronalaženje prave ideje i njeno oblikovanje u priliku
- Razumijevanje osnova planiranja nove ideje, kako planirati i razmišljati kritički
- Modul 2: Oblici poduzetništva
- Modul 3: Realno planiranje i poslovni modeli
- Planiranje poslovne ideje - izrada POSLOVNOG PLANA, odabir pravog POSLOVNOG MODELA
- Modul 4: Osnove marketinga i brendiranja
- Osnove MARKETINGA i BRANDINGA (uključujući naziv poslovne ideje)
- Modul 5: Osnove planiranja financiranja
- Modul 6: Uobičajene pogreške i učenje iz neuspjeha
- Uobičajene GREŠKE koje se mogu izbjeći već u startu.
Sljedeća poveznica prikazuje implementaciju navedenoga sadržaja:
https://www.art-smart.eu/familybusinesslibrary
Uz module učenja, partneri su kreirali module mentorstva i podučavanja za poduzetnike početnike. Kako bi demonstrirao radni proces partnera, konzorcij je koristio radnu platformu miro, za razmišljanje o idejama, sadržajima i rješenjima za module.
Slika 1. Snimka zaslona radnog procesa u mirou.
U ostalim modulima obrađuju se ovi važni sadržaji:
- ideja mentorstva
- ideja coachinga
- sličnosti i razlike
- Motivacija učenika i mentora
- Konstruktivne strukture i ideje pozitivne povratne informacije
- Što je poduzetnik?
Sve daljnje informacije, poveznice na module i dodatne materijale projekta dostupne su na mrežnoj stranici projekta pod nazivom Otvoreni obrazovni resursi.
Radimo također i na posljednjem ishodu projekta – Family Business Library Policy Paper. Glavni cilj ovog ishoda je poboljšanje rada budućih platformi za učenje poduzetnika početnika. Zainteresirane korisnike molimo i da sudjeluju u ispunjavanju kvantitativnog upitnika.
Vaše mišljenje nas jako zanima i značajno pridonosi poboljšanju i daljnjem razvoju dizajna budućih platformi za učenje i edukativnih materijala za buduće poduzetnike.