Radionica u Ogranku Trsat: Digitalni marketing za početnike
Korisna radionica svima zainteresiranima za samostalno suvremeno poslovanje.
U utorak 17. 5. i srijedu 18. 5. u 18 sati u Ogranku Trsat Gradske knjižnice Rijeka u organizaciji American Cornera Rijeka održat će se dvodnevna radionica "Digitalni marketing za početnike" pod vodstvom Tomislava Lukića iz studija Croator.
Broj novoosnovanih poduzeća i obrtnika u RH je u konstantnom rastu usprkos pandemiji koja je sada s nama preko 2 godine i koja je imala velik utjecaj na način mnogih poslovanja. Uz nove poduzetnike, i postojeći poduzetnici su se našli i situaciji gdje moraju prilagođavati novom normalnom.
Mjesto je obvezno rezervirati ispanjavanjem obrasca na linku ovdje.
Danas živimo u svijetu gdje je neka vrsta online prisutnosti i digitalnog marketinga obavezna za svaki poslovni subjekt i organizaciju.
Predavanje će biti fokusirano prvenstveno na praksu, tako će se proći kroz platforme i pristupe digitalnog marketinga koje će vam približiti koje sve mogućnosti imate korištenjem ovih kanala. Na primjerima će se proći kroz proces generiranje idućeg potencijalnog kupca, predstavljanje vaših usluga i proizvoda publici koja ima interes u njima, te mnoštvo drugih alata za praktične izrade vizuala i elemenata koje će vaše online poslovanje podići na iduću razinu.
I za kraj, uzet ćemo vrijeme gdje ću pokušati dogovoriti na pitanja koja muče vaša poslovanja u ovom trenutku.
Na radionici će se poučavati o:
Konceptualna strana pristupa marketingu
- u kojem smjeru možemo digitalni marketing koristiti za generiranje novih "lead"-ova, upita, kupaca
- push i pull marketing (razlika između marketinga osobama koji već imaju potrebu kontra marketinga za kreiranje potrebe)
- što su to hladne, tople i vruće publike i koncept "Customer Journey"
- važnost post kupovnog procesa i zadržavanja kupca
Kanali digitalnog marketinga koji nude najvise u odnosu na ulog:
- društvene mreže organski reach
- društvene mreže - plaćeno oglašavanje
- SEO
- Google Ads (pretraživački i pokazivački)
- email marketing
Web stranica u svrhu prodaje i generiranje lead-ova
- važnost web stranice u cjelokupnom marketing procesu
- CRO (Conversion Rate optimisation) koncept
Analitika i rezultati
- krucijalna uloga informacija za rast prometa putem digitalni marketing
- analiza i konstantna potreba za prilagodba na temelju rezultata (pozitivnih i negativnih)
O predavaču:
Magistar ekonomije, specifično marketinga i poduzetnik koji je "svoj zanat pekao" u IT industriji u 'dalekoj Irskoj'. Po povratku u Hrvatsku, 2019. godine pokrenuo Croator Web Studio gdje se primarno bavi razvojem web stranica, digitalnim marketingom i edukacijama, te je mentor u startUp inkubatoru Rijeka. Kroz svoj posao pruža podršku poslovnim subjektima i organizacijama u razvoju i poboljšanju online prisutnosti.