U utorak 17. 5. i srijedu 18. 5. u 18 sati u Ogranku Trsat Gradske knjižnice Rijeka u organizaciji American Cornera Rijeka održat će se dvodnevna radionica "Digitalni marketing za početnike" pod vodstvom Tomislava Lukića iz studija Croator. 

Broj novoosnovanih poduzeća i obrtnika u RH je u konstantnom rastu usprkos pandemiji koja je sada s nama preko 2 godine i koja je imala velik utjecaj na način mnogih poslovanja. Uz nove poduzetnike, i postojeći poduzetnici su se našli i situaciji gdje moraju prilagođavati novom normalnom.

Mjesto je obvezno rezervirati ispanjavanjem obrasca na linku ovdje

Danas živimo u svijetu gdje je neka vrsta online prisutnosti i digitalnog marketinga obavezna za svaki poslovni subjekt i organizaciju.

Predavanje će biti fokusirano prvenstveno na praksu, tako će se proći kroz platforme i pristupe digitalnog marketinga koje će vam približiti koje sve mogućnosti imate korištenjem ovih kanala. Na primjerima će se proći kroz proces generiranje idućeg potencijalnog kupca, predstavljanje vaših usluga i proizvoda publici koja ima interes u njima, te mnoštvo drugih alata za praktične izrade vizuala i elemenata koje će vaše online poslovanje podići na iduću razinu.
I za kraj, uzet ćemo vrijeme gdje ću pokušati dogovoriti na pitanja koja muče vaša poslovanja u ovom trenutku.

Na radionici će se poučavati o: 

Konceptualna strana pristupa marketingu

- u kojem smjeru možemo digitalni marketing koristiti za generiranje novih "lead"-ova, upita, kupaca

- push i pull marketing (razlika između marketinga osobama koji već imaju potrebu kontra marketinga za kreiranje potrebe)

- što su to hladne, tople i vruće publike i koncept "Customer Journey"

- važnost post kupovnog procesa i zadržavanja kupca

Kanali digitalnog marketinga koji nude najvise u odnosu na ulog: 

- društvene mreže organski reach

- društvene mreže - plaćeno oglašavanje

- SEO

- Google Ads (pretraživački i pokazivački)

- email marketing

Web stranica u svrhu  prodaje i generiranje lead-ova

- važnost web stranice u cjelokupnom marketing procesu

- CRO (Conversion Rate optimisation) koncept

Analitika i rezultati

- krucijalna uloga informacija za rast prometa putem digitalni marketing

- analiza i konstantna potreba za prilagodba na temelju rezultata (pozitivnih i negativnih)

O predavaču:

Magistar ekonomije, specifično marketinga i poduzetnik koji je "svoj zanat pekao" u IT industriji u 'dalekoj Irskoj'. Po povratku u Hrvatsku, 2019. godine pokrenuo Croator Web Studio gdje se primarno bavi razvojem web stranica, digitalnim marketingom i edukacijama, te je mentor u startUp inkubatoru Rijeka. Kroz svoj posao pruža podršku poslovnim subjektima i organizacijama u razvoju i poboljšanju online prisutnosti.

17190928_768239950018130_3195409285297175257_n_embed_full_embed_full_embed_full