e-knjige GKR: dođite do svog korisničkog PIN-a brzo i jednostavno
U vrijeme zatvorenosti fizičkih odjela i ogranaka Gradske knjižnice Rijeka zbog mjera borbe protiv širenja koronavirusa jedna od opcija korisnicima je aplikacija ZaKi Book.
Procedura dobivanja PIN-a zbog specifičnosti situacije je promijenjena, a sve što je potrebno učiniti je javiti se na mail pin@gkri.hr s upisom svog imena i prezimena, broja članske iskaznice i adrese prebivališta. PIN će biti uručen najkasnije sljedećeg radnog dana.
Aplikacija ZaKi Book (ZaKi je inače naziv knjižničnog informacijskog sustava koji stoji u pozadini cijelog svakodnevnog rada knjižnice/kataloga) spremna je za slobodno preuzimanje u Google Play Storeu (Android uređaji), Microsoft Storeu (Windows 10) i App Storeu (iOS uređaji), a potom ju mogu koristiti svi učlanjeni korisnici Gradske knjižnice Rijeka upisom broja članske iskaznice i PIN-a.
Upisati se u knjižnicu ili obnoviti članstvo moguće je i online putem. Detalje provjerite ovdje.
Osnovni koraci i pravila korištenja:
- aplikacija za korištenje e -knjige može se besplatno preuzeti na platformama Google Play (za Android), App Store (za iOS) i Microsoft Store (Windows 10)
- u aplikaciju se ulazi brojem članske iskaznice i PIN-om (dobiva se u knjižnici na upit)
- u trenutku prijavljivanja u aplikaciju ZaKi Book, sustav vas prepoznaje kao korisnika Gradske knjižnice Rijeka i aplikacija mijenja izgled i naziv – postaje e-knjiga GKR
- preko aplikacije možete pretražiti naslove, zadužiti i razdužiti knjigu, povećavati i smanjivati slova
- zbog ograničenog broja licenci moguće je posuditi dvije knjige odjednom, a četiri naslova mjesečno što ne umanjuje broj posuđenih knjiga u fizičkim odjelima i ograncima – dakle, možete odjednom imati posuđene 2 e-knjige + 4 tiskane knjige
- aplikacija se može koristiti na 4 uređaja istovremeno
- rok posudbe e-knjige je 30 dana – ne morate poduzimati dodatne radnje nego program jednostavno „povuče“ knjigu i više je nema u vašoj aplikaciji bez dodatnih troškova odnosno zakasnine
Što u slučaju problema?
U slučaju tehničkih problema s korištenjem aplikacije preporučujemo opcije: provjeriti kvalitetu wi-fi veze, osvježavanje (refresh) aplikacije, uklanjanje i ponovno instaliranje aplikacije, gašenje i paljenje uređaja na kojem je aplikacija instalirana. Ako ti postupci ne pomažu s prijavom o tehničkim poteškoćama potrebno se javiti na mail zakibook@vivainfo.hr.
U slučaju svih dilema i pitanja oko e-knjige s knjižničnog aspekta (dostupnost naslova, status posudbe i sl.) javite se na mail eknjige@gkri.hr.