Susret s književnicom Ljubicom Kolarić-Dumić i predstavljanje knjige „Igrajmo se radosti"
U utorak 13. prosinca u 14 sati u Dječjem odjelu Stribor u Dječjoj kući, održat će se susret s književnicom Ljubicom Kolarić-Dumić koja će predstaviti knjigu “Igrajmo se radosti”. U događanju će sudjelovati i prof. dr. Karol Visinko te 3. razred Osnovne škole Nikola Tesla Rijeka s učiteljicom Martinom Zorović.
Ljubica Kolarić-Dumić svojim knjigama za djecu slijedi hrvatsku književnu tradiciju glede versifikacije i estetskih kanona, ali joj daje osobni senzibilitet, odlično poznavanje potreba i mogućnosti recepcije svojih malih čitatelja, ali nadasve, njezini su stihovi dokaz ljubavi za djecu i pokazatelj odličnog poznavanje njihove psihologije. Učiteljski poziv kojem je posvetila cijeli svoj radni vijek neosporno joj je pomogao u širini i dubini ovih spoznaja.
Treće izmijenjeno i dopunjeno izdanje Izabranih pjesama za djecu i mlade pokazuje gospođu Kolarić-Dumić u širem rasponu od spisateljice za djecu. Pokraj stihova te vrsti, u zbirku svojih izabranih stihova kojoj je dala simpatičan i njoj svojstven naziv „Igrajmo se radosti“, uvrstila je i stihove za mlade.
Grad Rijeka 2006. godine počastio je pjesnikinju Ljubicu Kolarić-Dumić (Kukujevci, Srijem, 1942.) Godišnjom nagradom za izniman doprinos dječjoj književnosti i poetskoj riječi za djecu. Ova je nagrada ugodno iznenadila i obradovala ne samo njezine prijatelje, već i sve poklonike poetske riječi, poglavito one pisane za djecu. Pjesnikinja doživljava čast uvrštavanja u školske čitanke za Hrvatski jezik i udžbenike Glazbene kulture, a slikovnica „Ja se mraka ne bojim“ na popisu je Izborne lektire za 2. razred osnovne škole. Posebno priznanje vrijednosti ove slikovnice njezino je mjesto u Metodici Hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi dr. sc. Marinka Lazzaricha, izv. prof. na Učiteljskom fakultetu u Rijeci (2.4. Slikovnica u nastavi početnoga čitanja i pisanja 2.4.1. Slikovnica poetskoga tipa). Pisati za djecu težak je i odgovoran književni posao. Pored pjesničkoga nadahnuća, neizbježno je dobro poznavati psihologiju djece predškolske dobi i onih iz nižih razreda osnovne škole kojima se najčešće obraća, te metodiku i pedagogiju za ovaj uzrast, kao znanstvenih disciplina bez kojih nije moguća komunikacija s malim i mladim čitateljima.