Pričosvijet : otključajte vrata mašte
Dvorska Luda, Čarobni Sanak, Vreteno Gubitka i Ptica Brbljavica pružaju vam ruke i žele vas povesti u svoje Pričosvjetove.
Prihvatite jednu od njih i krenite na čarobno putovanje. Otkrijte kamo bi vas ta odluka mogla odvesti.
Knjiga koja potiče maštu, pomaže bogaćenje rječnika, okuplja cijelu obitelj u zajedničkoj aktivnosti, a može biti i jedini prijatelj ako smo trenutno sami i imamo slobodnog vremena.
Društvena igra u kojoj su jedini alat karte, mašta i izgovorena riječ.
Ne poznajete li drveće, možete se izgubiti u šumi, ali ne poznajete li priče, možete se izgubiti u životu.
Stara sibirska izreka
Pričanje priča u davna vremena bio je osobit ritual s višestrukim značenjem. Danas, kada imamo sve manje vremena za tkanje finih niti poveznica unutar svojih obitelji, ova knjiga podsjeća na jednostavan recept – pričanje priča otključava maštu i vodi nas u svjetove za koje ni ne znamo da postoje u našim glavama.
Vjerujte snovima. Vjerujte svojem srcu i vjerujte u svoju priču.
Iz Uputa Neila Gaimana
Četrdeset pričosvjetskih karata i Pripovjedačka knjiga – priručnik za svakog pripovjedača čekaju da ih uzmete u ruke i krenete pričati svoje priče. Zanimljiv pristup – knjiga koja vam nudi novu i novu priču svaki put kad je otvorite.
Pripovjedačke igre za laku noć
Odaberite tri karte i dajte ih svojim roditeljima neka izmisle priče za laku noć. Možda ćete tražiti nastavak priče svake večeri punih tjedan dana! Kada priča dođe k svome koncu, uzmite tri nove karte i pokušajte ispričati svoju priču roditeljima prije odlaska na spavanje.
Pričosvjetske karte vode vas kroz četiri svijeta: Svijet svakodnevice, Vilinsku zemlju, Svijet čarolija i Dvorski svijet. U njima se skrivaju/otkrivaju najrazličitiji likovi koji vašu priču mogu odvesti u najrazličitijim smjerovima. Sve što trebate je ključ kojim svojoj mašti otključavate vrata. Vašu priču potiču pitanja, a pitanja vam se nameću promatranjem karata.
Moćna čarolija propovijedanja postoji još od pamtivijeka i uz vašu pomoć potrajat će sve dok se ljudi igraju i pripovijedaju priče.
Autori ove knjige i ove igre, Caitlin i John Matthews, bili su ona djeca koja su se velik dio djetinjstva igrala sama. Takva djeca nauče sama osmisliti svoje vrijeme, nauče koristiti um i maštu za izgradnju novih svjetova. To su ona djeca kojoj nisu potrebni zabavljači da bi njihov svijet dobio smisao. Takva djeca kasnije izrastu u kreativce, ljude kojima problemi nisu prepreke, nego izazovi.
Ljudi čija je mašta usahnula mogu biti prilično opasni jer ne mogu shvatiti kako drugi ljudi osjećaju ili misle, i skloni su tome da kroče sigurnim i dobro utabanim stazama, umjesto da istražuju kamo ih mogu odvesti svježe zamisli. Oni propuštaju čaroliju. Bez mašte svijet postaje vrlo dosadno mjesto.
I ova knjiga je knjiga koja nema svoj jedinstven oblik, nema svoj kraj.
Knjiga koja vam nikad ne može dosaditi!