O samoj potrebi, ideji, modelu financiranja i organizacijskoj strukturi inicijative razgovarali smo s Marinom Toto, Leom Jurin, Sarom Salamon i Ivanom Vranjićem.

Pored entuzijazma koji motivira, otkrili su nam nekoliko projekata koji su dovršeni i ostvarivat će se u bliskoj budućnosti, ali, kao što kažu sami, još ih je više u razradi, jer je i broj članova brzo narastao s početnih sedam na njih gotovo dvadeset. 

Vidljivost Kombinata prvenstveno su njegovi članovi, istaknula je predsjednica kolektiva Marina Toto, a upravo su ljudski resursi, odnosno ljudi koji se bave najrazličitijim djelatnostima poput produkt dizajna, performansa, marketinga, teksta i medija, književnosti i filozofije - kotač cijele inicijative koja unutar kolektiva može samostalno producirati uslugu ili proizvod. Financijska podrška potrebna im je tako uglavnom u smislu produkcijskog materijala i prostora za oglašavanje, a prijelomna godina za dokazivanje i zasluživanje podrške bit će 2014.

U međuvremenu, ne prestaju stvarati, čineći pritom, kako sami kažu - predivne pogreške.

Potražite ih na web adresi http://kombinat.com.hr/ ili podržite na službenoj Facebook stranici.