O strategijama odnosa s javnošću u Narodnoj čitaonici govorio je Damir Jugo
Strategije odnosa s javnošću knjiga je autora Damira Juga koja se od ostalih knjiga iste tematike razlikuje po praktičnim primjerima iz lokalne prakse.
Damir Jugo predstavio je svoju najnoviju knjigu namijenjenu ne samo stručnjacima za odnose s javnošću, već i menadžerima, novinarima i svima onima koje zanima uloga komuniciranja u suvremenom poslovanju.
Predstavljanje ove knjige zamišljeno je kao prvo u nizu u organizaciji Primorsko-istarske podružnice Hrvatske udruge za odnose s javnošću kojom predsjeda Dunja Starčević Pavešić koja je i najavila mr. sc. Damira Juga, člana uprave agencije za odnose s javnošću Millenium promocije te predavača odnosna s javnošću na brojnim hrvatskim visokoškolskim institucijama.
U 60 % slučajeva ljudi zaduženi za odnose s javnošću ne sudjeluju u donošenju strateških odluka.
Damir Jugo otkrio nam je svoju motivaciju za bavljenje ovom temom. Postoji mnogo prevedene literature o odnosima s javnošću, ali njihova je praktična strana neprimjenjiva u hrvatskim uvjetima. Ni fakultetski profesori se ne snalaze u ovoj temi i proučavaju stranu literaturu. S druge strane, hrvatskih pozitivnih i negativnih primjera na kojim se može učiti ima napretek (na predavanju su spomenuti Kerum, Horvatinčić i Cvjetni trg, Mamić, Hebrang, Poli salama, T-mobile,privatna avionska tvrtka itd.)
U 60 % slučajeva ljudi zaduženi za odnose s javnošću ne sudjeluju u donošenju strateških odluka.
Planiramo li odnose s javnošću dovoljno u svome radu? Analiziramo li i istražujemo li vanjsko i unutarnje okruženje? Slijedi li evaluacija nakon realizacije? To su ključna pitanja koja treba osvijestiti ako želimo strateški upravljati odnosima s javnošću. Strateški odnosi s javnošću podrazumijevaju strateško razmišljanje, potpuno razumijevanje cjelokupne poslovne strategije i uporabu četverodijelnog procesa planiranja i upravljanja odnosima s javnošću.
Na predstavljanju knjige publika je bila taman idealna za interaktivnost, pa su nakon prezentacije uslijedila pitanja zainteresiranih praktičara. Zašto PR agencije smještene u Zagrebu imaju posla za razliku od agencija u manjim gradovima, pa čak i u Rijeci? Zašto su PR agencije toliko skupe i kako to obrazložiti klijentima? Kakva su iskustva s klijentima koji nisu zadovoljni s obavljenim poslom agencije za odnose s javnošću? Koje su osobine prikladne kao temelj za bavljenje tim poslom i koliko su znanje i iskustvo relevantni?