Svi zainteresirani za učlanjivanje u Gradsku knjižnicu Rijeka mogu postupak potpuno samostalno obaviti i online putem iz topline doma na Rijeka City Card portalu.

Time se korisnici na RCC portalu mogu upisati u samo nekoliko koraka

- ispunjavanjem zahtjeva za upis novog člana za potpuno nove korisnike koji nikada nisu bili učlanjeni u Gradsku knjižnicu Rijeka,

- obnavljati svoju godišnju članarinu (pod "članarine i ostala dugovanja" - potrebno u RCC sustav kao predradnju pod Moja članstva unijeti podatke aktualne članske iskaznice),

- plaćati zakasninu i dugovanja online

Na RCC portalu može se u svakom trenutku vidjeti i koliki je točni iznos ovih dugovanja te koje članarine imate aktivne (na primjer moguće je da roditelj na RCC računu ima dodano svoju članarinu, kao i članarinu svoja dva djeteta – što je dostupno na Moja članstva).

Cijena redovne godišnje članarine je simboličnih 52,74 kn / 7  € te iskaznica otvara vrata korištenja svih odjela i ogranaka Gradske knjižnice Rijeka. 

Cijela funkcija nije vezana uz korištenje Rijeka City Card kartica, nju za ostvarivanje ove online usluge ne morate imati, a iskaznica Gradske knjižnice Rijeka će vam biti izrađena i čekati na lokaciji koju se izabrali kao matičnu.

U slučaju kakvih problema ili pitanja pišite nam na mail marketing@gkri.hr

RCC portal

RCC portal korisnicima nudi širok niz usluga na području grada Rijeke i okolice, kao na primjer plaćanje računa Ri-Stana i Čistoće, kupovanje usluga Autotroleja, Rijeka Plusa i GKR-a, kupovanje ulaznica za Muzej grada Rijeke i Trsatskog kaštela, a najnovija usluga koja je dostupna je plaćanje članarina PK Primorja. Ovdje roditelji mogu, slično kao i za GKR, dodati nekoliko članarina te ih plaćati zajedno ili odvojeno, imati nekoliko platitelja te postaviti ponavljajuće plaćanje iz mjeseca u mjesec kako ne bi morali brinuti o zakašnjelom plaćanju. Bitno je također spomenuti da su sve ove usluge dostupne ONLINE i BEZ NAKNADA.

Unutar RCC portala korisnici također mogu koristiti Redomat na kojem možete online unaprijed zatražiti redni broj za gradske usluge na lokacijama Jelačićev trg 3 te Titov trg 3 te vidjeti prosječno vrijeme čekanja i koliko korisnika je u redu ispred njih; kao i RCC Infocentar na kojem mogu u realnom vremenu pratiti stanje u prometu te na javnim parkiralištima u Rijeci, isključenja struje, vode i plina te najavljene radove na prometnicama u gradu. Kako bi što jednostavnije imali sve informacije na raspolaganju, korisnici se mogu prijaviti na e-mail obavijesti putem kojih će dva puta dnevno, ujutro u 7 i navečer u 19, dobivati informacije o isključenjima i radovima prema ulicama koje ih zanimaju.

RCC korisnicima u skoroj budućnosti sprema i veliki broj novih pružatelja usluga koji će zasigurno građanima i posjetiteljima grada Rijeke osigurati lakše korištenje i plaćanje svakodnevnih usluga u gradu Rijeci.