Aleksandra Soboleva, Svjetlana Krasnova: Teškoće u čitanju? Više ne! - kako igrom pomoći djetetu u svladavanju vještine čitanja

Ovaj priručnik omogućit će vam da postignete da vaše dijete s užitkom uzima knjigu u ruke i čita. Autorice ove knjige, jedna neuropsihologinja i druga profesorica književnosti, ističu veliku važnost stvaranja navike samostalnog čitanja. One su izdvojile razloge zbog kojih djeca nevoljko čitaju, odnosno ne čitaju te načine na koji im doskočiti. Pomoću ovih specijalno razrađenih, veselih igara i aktivnosti vezanih za čitanje svako dijete će zavoljeti čitanje. Knjiga je namijenjena učiteljima, logopedima, psiholozima i roditeljima.

Pogledaj katalog >>

ur. Ilona Posokhova: Tri patuljka i čarobno pero - knjiga čitanja, učenja, zabave i čuda!

Ako je vaše dijete pred polaskom u školu ili je učenik kojemu je potrebna pomoć u čitanju onda je ova knjiga prava stvar za vas. Radi se o slikovnici koja pomaže djeci u razumijevanju pročitanog. Nakon uzbudljive bajke popraćene prekrasnim ilustracijama bacite se na zadatke posebno namijenjene razvoju vještina neophodnih za čitanje s razumijevanjem. Rad s ovom slikovnicom može potrajati više dana, čak i nekoliko tjedana. Možda joj se poželite vratiti nakon nekoliko mjeseci. Ovo je svakako knjiga koja će pomoći vašem djetetu, a također će vam pružiti priliku za kvalitetno druženje.

Pogledaj katalog >>

Danko Plevnik: Tko je Vaš najbolji čitalac?

Na devedeset stranica ove knjige koja sadrži elemente znanosti i filozofije, autor se okreće svakome od nas kao čitatelju i poziva da se zapitamo kakva je kvaliteta našeg čitanja, tko ili što utječe na naš odabir, te kako sadržaj knjige implementiramo u našoj svijesti i praksi. Zanimljivo i poučno.

Pogledaj katalog >>

Mira Čudina-Obradović: Psihologija čitanja od motivacije do razumijevanja - priručnik

Autorica ovog priručnika jedna je od najpoznatijih domaćih stručnjakinja na tom području. Priručnik je utemeljen na dokazanim istraživačkim spoznajama s isključivom svrhom proučiti što je znanost o čitanju i što nam ona korisno ili novo nudi za ustrojavanje i poboljšanje prakse poučavanja čitanja. U priručniku obuhvaćene su spoznaje neuroznanosti, psiholoških istraživanja i eksperimenata te pedagoških istraživanja, kao i kvalitetni rezultati prakse poučavanja čitanja.  Uz priručnik dolazi i radna bilježnica s primjerima aktivnosti koje u vrtiću i na samom početku prvoga razreda osnovnoškolskog obrazovanja mogu pomoći u razvoju i ispravljanju percepcije govora, vježbama za čitanje i pisanje pomoću slovarice te zadacima za vježbanje uočavanja značenja.

Pogledaj katalog >>

Mira Čudina-Obradović: Čitanje prije škole - priručnik za roditelje i odgojitelje

U priručniku se nudi popis temeljnih predčitačkih vještina koje dijete treba steći u predškolskom razdoblju i koje mu, kako se danas smatra u razvojnoj psihologiji, omogućuju lako i brzo stjecanje vještine čitanja. Zatim, za svaku predčitačku vještinu odgojiteljima su dane upute, korisne aktivnosti, igre i razgovor koji mogu ponuditi djetetu u svakodnevnom životu i druženju kako bi mu pomogli u stjecanju predčitačkih vještina.

Pogledaj katalog >>

Mira Čudina – Obradović: Igrom do čitanja - igre i aktivnosti za razvijanje vještina čitanja

Knjiga govori o tome kako možemo pomoći djetetu steći, automatizirati, osmisliti i zavoljeti najvažniju od svih vještina suvremenog čovjeka – čitanje. Ona najprije daje stručne psihološke osnove za razumijevanje procesa čitanja. Zatim nudi bogat materijal za poticanje predčitačkih vještina u djece: igre, pitalice, dopunjaljke , umetaljke te različite igre zvukovima, igre riječima, rimom i glasovima. Daje i upute, nudi aktivnosti i primjere brojnih postupaka kojima roditelji, odgojitelji i učitelji mogu u djece potaknuti uspješno učenje čitanja i unaprijediti automatizaciju tehnike čitanja. Važan dio postupaka odnosi se na otkrivanje smisla pri čitanju i na komunikacijsku uporabu čitanja i pisanja u samim početcima te motiviranost i zainteresiranost za druženje s knjigom.

Pogledaj katalog >>

Ilona Posokhova: Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju - praktični priručnik

Dok nekoj djeci čitanje i pisanje  ide od ruke s lakoćom, postoje i oni kojima se te vještine teže idu. To nije ništa tragično te uz nešto individualnog rada ta djeca uspijevaju ovladati tim vještinama. Ovaj priručnik je usredotočen na terapiju djece s teškoćama u čitanju i pisanju. Sadrži mnoštvo konkretnih, praktičnih primjera i terapijskih vježbi kako u čitanju tako i u pisanju. U ovom izdanju prošireno je i poglavlje o razumijevanju pročitanog te dopunjeno novim metodama rada s "grafičkim organizatorima" - zabavnim vizualnim pomagalima koja su podvrsta mentalnih mapa, a namijenjena su učenicima nižih razreda.

Pogledaj katalog >>

priredila Ranka Javor: Kako razvijati kulturu čitanja - zbornik

Zbornik donosi radove sa savjetovanja na temu "Kako razvijati kulturu čitanja". Odabrana tema pripada knjižničarstvu, osobito knjižnicama čiji su korisnici djeca i mladež. Kroz deset zanimljivih tekstova susrećemo veliku raznovrsnost pristupa kulturi čitanja. U zborniku se govori o odnosu knjige i kompjutora, početnom čitanju, prikladno odabranoj lektiri za najmlađe, recepciji književnog djela i literarnog izbora mladih čitatelja, problemu aktualne školske lektire i nekih novih metoda i načina rada s lektirnom knjigom, međuodnosu igre i čitanja, te o ulozi obitelji u razvijanju čitateljske kulture najmlađih. Cilj savjetovanja kao i ovog zbornika, prema riječima glavne urednice je poticanje novih istraživanja i propitivanja vezanih za čitanje. Ukoliko radite s djecom, čitanje ovog zbornika uvelike može oplemeniti vaš rad.

Pogledaj katalog >>