Nova "Rijeka psihologije" kuca na vrata
U sklopu 9. Tjedna psihologije u Hrvatskoj...
...od 15. do 21. veljače 2016. u našem gradu održat će se nova Rijeka psihologije, manifestacija čiji je cilj popularizacija psihologije i promicanje njenog položaja u društvu kroz organizaciju popularnih predavanja, radionica, promocija, tribina i znanstvenih kafića u različitim prostorima na području Rijeke.
I ove je godine pripremljeno šezdesetak aktivnosti koje je moguće provjeriti na stranici manifestacije.
Posebno izdvajamo tri događanja koja će se održati u našoj Narodnoj čitaonici, a naravno tu su i stotine knjiga na našim policama iza klasifikacijske oznake 159.9.
Rebeka Bulat: Djeca i teorija uma: kako razvijamo sposobnost "čitanja" tuđih misli
17. 02. od 17 i 30 do 19
Naš svakodnevni život satkan je od pokušaja odgonetavanja tuđih misli, emocija, vjerovanja. Takvo razmišljanje o mentalnim stanjima odvija se svakodnevno, gotovo automatski, a pomaže nam razumjeti, predvidjeti ponašanja ljudi oko nas. Neki su ljudi u navedenom uspješniji, pa se i lakše snalaze u socijalnim interakcijama. No, kada i kako su navedeno naučili? U kojoj dobi i na koji način djeca razumiju tuđa mentalna stanja? Može li se navedeno vježbati? O čemu ovisi razvoj ove sposobnosti?
Marija Grundler, Claudia Cvečić Štimac, Lea Horvat, Isabella Hujić: Kako koristim vlastite snage za osnaživanje drugih? - Prikaz rada 21-godišnje djevojke s Down sindromom u DCZR Slava Raškaj Rijeka
18. 02. od 17 do 18 i 30
Prikaz dobrog primjera iz prakse kojim želimo potaknuti ostale ustanove i kolege da čine isto. Želimo proširiti svjesnost u zajednici o različitosti, o suživotu u ovom vremenu pokreta deinstitucionalizacije, inkluzije i integracije kako bi svatko od nas učinio konkretan doprinos mladom čovjeku kao što smo mi napravili u našem primjeru.
Ivana Jurić, Vedran Korušić: Akcijske tehnike u savjetodavnom radu - predavanje i radionica
19. 02. od 17 do 20
Upravo zbog svoje prilagodljivosti te velikog edukacijskog i terapijskog potencijala, akcijske tehnike često se koriste u terapijskom, obrazovnom i organizacijskom kontekstu kao tehnike individualnog i grupnog treninga, savjetovanja, osobnog razvoja i medijacije. Kod klijenata potiču razvoj kroz razvijanje i istraživanje novih uloga i vještina, učenje kroz akciju koje aktivira obje hemisfere mozga, te jačanje spontanosti kao preduvjeta kreativnosti i spremnosti za promjenu.