Industrije koje se zasnivaju na kreativnosti, vještinama i talentu pojedinca te svoj potencijal za stvaranje zaposlenosti i bogatstva baziraju na proizvodnji intelektualnog vlasništva. Područja koja se uključuju u kreativne industrije variraju ovisno o definiciji, ali obično to su: oglašavanje, arhitektura, dizajn, grafički dizajn, moda, film & video, glazba, scenske i izvođačke umjetnosti, izdavaštvo, izrada softwarea, digitalni mediji.
Manifest stvaralaštva
Manifeste su radili razni pokreti, pojedinci, luđaci, kreativci… Manje ili više opravdano, s manje ili više stila, s manje ili više utjecaja. Ovaj je svjež utoliko što ga inicijalno potiče jedna hrvatska narodna knjižnica koja vjeruje da i knjižnice trebaju biti jedan od stupova kulture stvaralaštva.
Pridonesi GKR Lab-u!
Dok sami ležerno i neopterećeno plivamo prostranstvom interneta, uglavnom se ne pitamo o svim tajnama i detaljima koji stoje iza nastanka određenog članka. Kako bismo olakšali i osvijestili potrebu za kvalitetnim dijeljenjem znanja, pripremili smo za vas 10 savjeta koje valja imati na umu.
Prijavi rad!
Jedan od razloga postojanja GKR Lab-a jest želja za pružanjem još jednog prozora za pokazivanje svojih vještina djeci i mladim autorima koji sudjeluju u čaroliji stvaranja.
Zašto postati član knjižnice?
Kroz sjajnu infografiku istražite koji su sve razlozi bivanja članom Gradske knjižnice Rijeka!