U Poslovnom kutku Gradske knjižnice Rijeka u utorak 19. rujna 2017. u 18 i 30 gostuje Nela Dunato koja će u izlaganju pružiti osnovne smjernice kako stvoriti prepoznatljiv brend svoje male tvrtke.

Pojam brenda teško je objasniti, ali lako ga je prepoznati. Sva naša iskustva koja imamo s određenom tvrtkom (pozitivna kao i negativna), dio su njenog brenda. Iako ljudi vole misliti o sebi kao o racionalnim bićima koja svoje odluke o kupnji donose na temelju činjenica, praksa je nešto drugačija: istraživanja pokazuju da emocije uvelike utječu na naše odluke o kupnji i da je njima iznenađujuće lako manipulirati.

Što to znači za male poduzetnike koji pokreću svoj novi posao? To znači da se ne mogu pouzdati u najniže cijene, "najbolju kvalitetu" (što je uostalom teško dokazati) ili najnovije tehnologije i očekivati da će svi pohrliti njima. Kupci osim činjenica traže i nešto drugo: doživljaj. Ovo predavanje pojasnit će osnove definiranja brenda za vrlo male tvrtke, te kako unatoč ograničenim resursima stvoriti nezaboravan doživljaj za svoje klijente.

Nela Dunato je brend i web dizajnerica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi više od 12 godina. Radila je kao dizajnerica u nekoliko riječkih agencija, a 2013. pokrenula je vlastiti studio Nela Dunato Art & Design. Surađuje s malim tvrtkama iz cijelog svijeta na razvoju njihovih vizualnih identiteta i primjeni na tiskane i digitalne medije. Osim rada s klijentima, također predaje grafički dizajn na Pučkom otvorenom učilištu Algebra u Rijeci, održava radionice iz područja dizajna i marketinga te piše blog na engleskom (i odnedavna na hrvatskom) jeziku namijenjen malim kreativnim poduzetnicima. Publici Gradske knjižnice Rijeka od ranije je poznata po angažmanu u udruzi 3. Zmaj: u suradnji s dječjim odjelom Stribor te GKR Labom održala je nekoliko kreativnih radionica za njihove male korisnike u sklopu manifestacije "Mjesec fantastike".