Radionica Rad s djecom i mladima u narodnim i školskim knjižnicama održana je 11. prosinca 2014. u Narodnoj čitaonici.

Vodila ju je mr. sc. Alka Stropnik, predsjednica Komisije za djecu i mladež HKD-a i autorica knjige Knjižnica za nove generacije : virtualni sadržaji i usluge za mlade, objavljene u izdanju HKD-a 2013. g.

Radionica je bila namijenjena knjižničarima narodnih knjižnica koji rade u dječjim ili mješovitim odjelima kao i knjižničarima osnovnoškolskih i srednjoškolskih knjižnica.

Sadržaj se odnosio na specifičnosti populacije djece i mladeži, njihove informacijske potrebe i čitateljske interese.  Nadalje bilo je riječi o knjižničnim uslugama za djecu i mladež u svijetu ( istraživanja, iskustva, smjernice, djelovanje IFLA-e), potom o programima i uslugama za djecu i mladež u hrvatskim knjižnicama i primjerima dobre prakse, među ostalim i Gradske knjižnice Rijeka. Raspravljalo se o potrebama djece i mladih i njihovom utjecaju na knjižnične usluge, građu, organizaciju rada, posebnim programima i promotivnim aktivnostima. Dani su primjeri mogućih oblika suradnje na razini lokalne zajednice, primjerice između narodnih i školskih knjižnica, potom knjižnica i obitelji poput projekta „Čitamo mi, u obitelji svi“. Tema je bila i djeca i mladi kao volonteri u radu knjižnice, timski rad, knjižnično osoblje, prostor, zbirke. Voditeljica radionice ponudila je niz primjera i ideja radionica primjenjivih u različitim uvjetima, primjerice slaganje novih stihova iz ponuđenih pjesama što je naročito primjenjivo za srednjoškolce, potom izrada ukrasa i sl.

Osnovni cilj radionice bio je stjecanje spoznaja i vještina u radu s djecom i tinejdžerima u knjižici te dati glavne smjernice knjižničarima kako pristupiti organizaciji sadržaja za djecu i mlade, od razvijanja knjižničnih zbirki do ostvarivanja programa i usluga za njih i s njima. 

U radu je sudjelovalo ukupno 40 knjižničara od kojih se očekuje da će prepoznavati primjere dobre organizacije usluga i službi za djecu i mlade, te razvijati planove za slično u vlastitim knjižnicama.